Pirminiai duomenys:

Domenas: Laikrodis24.LT

Paieškos optimizacijos regionas: Lietuva

Biudžetas: 700 EUR visam laikotarpiui

Domeno vardą klientas užregistravo: 2018.01

Prieš pradedant optimizaciją organinis srautas: 1-2 vartotojai per dieną

Pagrindiniai konkurentai: Laikrodziai.lt, Madosprieskoniai.lt, Skelbiu.lt

 

1. Raktinių frazių ištraukimas

Atsižvelgiant į kliento vykdomą veiklą buvo ištrauktos visos tinkamos raktinės frazės pagal kurias turėtų būti matomas Laikrodis24.LT tinklapis Google organinėje paieškoje.

Bendras raktinių frazių skaičius sudarė: 85, pagal kurias reikėjo optimizuoti 41 landing pages.

Taip pat labai svarbu buvo, kad tinklapis matytųsi organinėje paieškoje pagal visus produktų pavadinimus.

2. SEO techninė optimizacija

Turėjome labai ribotą biudžetą, todėl 80% darbų rėmėsi technine optimizacija. Konkrečiai buvo atlikta:

  • Atliktas SEO techninis auditas
  • Iškelti reikalavimai SEO tech. klaidoms ištaisyti
  • Ištrinti visi nereikalingi puslapiai ir dubliai
  • Optimizuota struktūra atsižvelgiant į vidinius svorius ir konkurenciją
  • Sukurti aprašymai pagrindinėms kategorijoms
  • Optimizuoti Google microdata produktų puslapiams

Buvo atlikti ir kiti reikalingi darbai, tačiau dėl mažo biudžeto turėjome atlikti tik pagrindinius darbus, kurie tikrai gali duoti greitą rezultatą.

3. Atgalinių nuorodų analizė

Norint maksimaliai pagreitinti ir spėti iki 2018.12 gauti maksimalų organinį srautą, būtinai reikėjo turėti pozityvią atgalinių nuorodų prieaugio dinamiką.

laikrodis24 seo nuorodos

Mes ją gavome pasinaudodami crowd marketing’u ir outreach nuorodomis.

Nors ir iš išorinio SEO konkurentų domenai turi ženkliai didesnes vertes, tačiau jeigu juos išanalizuoti detaliau galima pamatyti, jog konkurentų atgalinės nuorodos ir anchor text yra talpinami neteisingai, kas davė mums geresnį potencialą augimui.

4. User experience

Buvo labai svarbu, kad visas atvestas organinis srautas būtų tikslingas ir optimizuoti landing puslapiai, todėl pateikus visas rekomendacijas klientui ir jas įgyvendinus gavome tokį rezultatą.

UX SEO

Atmetimo rodiklis nuo 48% sumažėjo iki 0.43% ir puslapių rodiklis per seansą padidėjo nuo 3.58 iki 12.18 . Tai yra neblogas rezultatas atsižvelgiant į tai, kad šiam darbui buvo skirta maždaug valanda laiko.

5. Bendras rezultatas

Google Analytics:

Analytics

Ahrefs:

Ahrefs SEOPozicijų istoriją:

seo pozicijos

Iš 85 raktinių frazių, 2018.11.20 turime:

TOP1: 8 raktinės frazės

TOP1-3: 16 raktinių frazių

TOP1-5: 24 raktinės frazės

TOP1-10: 49 raktinės frazės

TOP1-20: 57 raktinės frazės

Pozicijos nuolat auga nors SEO darbai buvo baigti 2018.10.30.

6. Reziumuojame

Jokių specifinių ar unikalių darbų šiam klientui nebuvo atlikta. Klientas yra labai mažas ir turėjo labai ribotą biudžetą, todėl šis cases parodo, kad už labai nedidelius pinigus galima pasiekti pakankamai greitą ir gerą rezultatą.

SEO atsipirko jau per pirmus 2 mėnesius, nuo 2018.11 visi SEO darbai buvo sustabdyti, nes dabartinis rezultatas klientą pilnai tenkina.

Iš savo puses matome dar nemažą potencialą padidinti srautą kelis kartus.

SEO/PPC specialistas

KOMENTUOTI