Pirminiai duomenys:
Domenas: Laikrodis24.LT
Paieškos optimizacijos regionas: Lietuva
Biudžetas: 700 EUR visam laikotarpiui
Domeno vardą klientas užregistravo: 2018.01
Prieš pradedant optimizaciją organinis srautas: 1-2 vartotojai per dieną
Pagrindiniai konkurentai: Laikrodziai.lt, Madosprieskoniai.lt, Skelbiu.lt
1. Raktinių frazių ištraukimas
Atsižvelgiant į kliento vykdomą veiklą buvo ištrauktos visos tinkamos raktinės frazės pagal kurias turėtų būti matomas Laikrodis24.LT tinklapis Google organinėje paieškoje.
Bendras raktinių frazių skaičius sudarė: 85, pagal kurias reikėjo optimizuoti 41 landing pages.
Taip pat labai svarbu buvo, kad tinklapis matytųsi organinėje paieškoje pagal visus produktų pavadinimus.
2. SEO techninė optimizacija
Turėjome labai ribotą biudžetą, todėl 80% darbų rėmėsi technine optimizacija. Konkrečiai buvo atlikta:
- Atliktas SEO techninis auditas
- Iškelti reikalavimai SEO tech. klaidoms ištaisyti
- Ištrinti visi nereikalingi puslapiai ir dubliai
- Optimizuota struktūra atsižvelgiant į vidinius svorius ir konkurenciją
- Sukurti aprašymai pagrindinėms kategorijoms
- Optimizuoti Google microdata produktų puslapiams
Buvo atlikti ir kiti reikalingi darbai, tačiau dėl mažo biudžeto turėjome atlikti tik pagrindinius darbus, kurie tikrai gali duoti greitą rezultatą.
3. Atgalinių nuorodų analizė
Norint maksimaliai pagreitinti ir spėti iki 2018.12 gauti maksimalų organinį srautą, būtinai reikėjo turėti pozityvią atgalinių nuorodų prieaugio dinamiką.
Mes ją gavome pasinaudodami crowd marketing’u ir outreach nuorodomis.
Nors ir iš išorinio SEO konkurentų domenai turi ženkliai didesnes vertes, tačiau jeigu juos išanalizuoti detaliau galima pamatyti, jog konkurentų atgalinės nuorodos ir anchor text yra talpinami neteisingai, kas davė mums geresnį potencialą augimui.
4. User experience
Buvo labai svarbu, kad visas atvestas organinis srautas būtų tikslingas ir optimizuoti landing puslapiai, todėl pateikus visas rekomendacijas klientui ir jas įgyvendinus gavome tokį rezultatą.
Atmetimo rodiklis nuo 48% sumažėjo iki 0.43% ir puslapių rodiklis per seansą padidėjo nuo 3.58 iki 12.18 . Tai yra neblogas rezultatas atsižvelgiant į tai, kad šiam darbui buvo skirta maždaug valanda laiko.
5. Bendras rezultatas
Google Analytics:
Ahrefs:
Pozicijų istoriją:
Iš 85 raktinių frazių, 2018.11.20 turime:
TOP1: 8 raktinės frazės
TOP1-3: 16 raktinių frazių
TOP1-5: 24 raktinės frazės
TOP1-10: 49 raktinės frazės
TOP1-20: 57 raktinės frazės
Pozicijos nuolat auga nors SEO darbai buvo baigti 2018.10.30.
6. Reziumuojame
Jokių specifinių ar unikalių darbų šiam klientui nebuvo atlikta. Klientas yra labai mažas ir turėjo labai ribotą biudžetą, todėl šis cases parodo, kad už labai nedidelius pinigus galima pasiekti pakankamai greitą ir gerą rezultatą.
SEO atsipirko jau per pirmus 2 mėnesius, nuo 2018.11 visi SEO darbai buvo sustabdyti, nes dabartinis rezultatas klientą pilnai tenkina.
Iš savo puses matome dar nemažą potencialą padidinti srautą kelis kartus.
7. 2019 metų optimizacija
Atlikus papildomą optimizaciją, gavome x5 organinio srauto prieaugį, tinklapis toliau puikiai augą.
Pagrindiniai laikrodžių parduotuvių konkurentai: www.laikoziedas.lt, www.madosprieskoniai.lt ir liko aplenkti.